Durant la sessió del dia
15, vam treballar una escena donada habitualment a l’Escola
Bressol, com ho és l’esmorzar, una de les estones més educatives
amb la que ens podem trobar.
La classe va ser dividida
en dos grups, un grup havien de realitzar la funció d’observar
l’escena i escollir a una persona de l’altre grup per veure les
seves accions. Per una altre part, la funció de l’altre grup era
la de representar una simulació de una classe d’infants de 2 i 3
anys, on cadascú tenia assignat un comportament diferent, també amb
l’educadora, que en aquest cas ho representava la Lidia.
En aquesta situació
trobàvem diverses representacions, com una nena am ansietat pel
menjar i al contrari, una altre que no volia ni veure el menjar, en
aquesta aula també podíem trobar una nena on utilitzava el menjar
per molestar els altres companys i companyes o la nena tímida. En el
meu cas, hem va tocar posar-me en la pell d’una nena amb un
caràcter molt juganer, semblant al cas que li va tocar representar a
l’Àlex.
L’activitat anava
avançant i jo ficada en el meu paper vaig donar-me compte lo difícil
que pot ser per un nen aprendre a realitzar els hàbits de menjar,
amb lo fàcil que ho realitzem quan som adults. Va ser una estona
bastant tranquil·la per a mi, ja que podia fer el que volgués sense
que ningú em digués res, vaig poder centrar-me molt en la situació
i poder actuar com si fos aquella nena on només vol jugar.
Per finalitzar, penso que
va ser una manera de fer-nos obrir els ulls amb el que un dia ens
podem trobar en un futur com educadors i educadores, i les
conclusions al final de l’activitat va ser una forma de poder
ajudar-nos entre tots per actuar de la millor forma sent futurs TEI.
No hay comentarios:
Publicar un comentario