Llámalo maestro

Llámalo maestro
El títol del nostre bloc és un eslògan que hem adoptat com a grup des del curs passat. Va sorgir després de reflexionar a partir d'aquesta il·lustració de Forges

lunes, 21 de diciembre de 2015

Sessió dia 15

A continuació, explicaré com em vaig sentir en la sessió realitzada el dia 15 al modul de m8.

Durant la sessió del dia 15, vam treballar una escena donada habitualment a l’Escola Bressol, com ho és l’esmorzar, una de les estones més educatives amb la que ens podem trobar.
La classe va ser dividida en dos grups, un grup havien de realitzar la funció d’observar l’escena i escollir a una persona de l’altre grup per veure les seves accions. Per una altre part, la funció de l’altre grup era la de representar una simulació de una classe d’infants de 2 i 3 anys, on cadascú tenia assignat un comportament diferent, també amb l’educadora, que en aquest cas ho representava la Lidia.
En aquesta situació trobàvem diverses representacions, com una nena am ansietat pel menjar i al contrari, una altre que no volia ni veure el menjar, en aquesta aula també podíem trobar una nena on utilitzava el menjar per molestar els altres companys i companyes o la nena tímida. En el meu cas, hem va tocar posar-me en la pell d’una nena amb un caràcter molt juganer, semblant al cas que li va tocar representar a l’Àlex.
L’activitat anava avançant i jo ficada en el meu paper vaig donar-me compte lo difícil que pot ser per un nen aprendre a realitzar els hàbits de menjar, amb lo fàcil que ho realitzem quan som adults. Va ser una estona bastant tranquil·la per a mi, ja que podia fer el que volgués sense que ningú em digués res, vaig poder centrar-me molt en la situació i poder actuar com si fos aquella nena on només vol jugar.

Per finalitzar, penso que va ser una manera de fer-nos obrir els ulls amb el que un dia ens podem trobar en un futur com educadors i educadores, i les conclusions al final de l’activitat va ser una forma de poder ajudar-nos entre tots per actuar de la millor forma sent futurs TEI.  

No hay comentarios: